Strony

Sunday, February 19, 2012

Return

Dawno nie pisałem. Nie wiem czemu przestałem, chyba to całe blogowanie wydało mi się nudne... Jednak podczas mojej przerwy zdałem sobie sprawę że w prowadzeniu bloga nie chodzi o to żeby mieć jak najwięcej obserwatorów lub komentarzy. Jeśli mam pisać to jedynie wtedy kiedy tego potrzebuję, dla mnie, tak jak dzisiaj. Aktualnie mam ferię (1 tydzień). Nie wiem kiedy następny raz coś napiszę, ale wiem że będzie to tylko wtedy kiedy będę miał na to ochotę.

Ca fait longtemps que je n'ai plus écrit. Je ne sais pas pourquoi j'ai arrêté, peut-être que tout ce blog m'a paru ennuyant... Cependant, pendant cette pause je me suis rendu compte que le but d'avoir un blog c'est pas avoir le plus possible de membres ou de commentaires. S'il faut que j'écrive ça doit être seulement quand j'en ai besoin, pour moi, comme aujourd'hui. Actuellement j'ai les vacances (1 semaine). Je ne sais pas quand j'écrirai la prochaine fois, mais je sais que c'est sera seulement quand j'en aurai envie.


3 comments:

  1. w końcu jesteś. no czekałam na tego posta wieeele dni :D
    czekam na kolejny wpis :)
    pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  2. Masz rację, pisze się głównie dla siebie. Miłych ferii ; ))

    ReplyDelete
  3. masz rację, ważne żeby sprawiało Ci to przyjemność :)

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)