Strony

Tuesday, September 20, 2011

Naturally

18.09.11
Nudziłem się, sam. Z resztą jak w większość weekendów. Od siedzenia w 4 ścianach zaczęła mnie boleć głowa.  Postanowiłem więc wyjść na świeże powietrze. Wziąłem aparat w poszukiwaniu inspiracji...

18.09.11
Je m'ennuyais, seul. Comme pendant la plupart de week-ends. A cause d'être resté longtemps dans les 4 coins j'ai commencé à avoir mal à la tête. J'ai décidé de sortir dehors, où l'air était frais. J'ai pris un appareil en recherche des inspirations...




35 comments:

  1. piękne zdjęcia!

    +nowa
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/09/hej-znowu-w-jedynej-wolnej-chwili.html#links

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia.!
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Zdjęcia wyszły Ci super :) szczególnie podobają mi się dwa ostatnie.

    ReplyDelete
  4. wow! super zdjęcia ;]

    ReplyDelete
  5. Jakie śliczne zdjęcia. Przedostatnie do mnie przemawia, hehe ; )

    ReplyDelete
  6. no świetne zdjęcia ! ;)
    Oo jesteś chłopakiem ;d

    ReplyDelete
  7. Gdyby tu był przycisk like it, kliknęłabym go bez wahania ;)


    A innych zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  8. przedostatnie zdj mi się podoba :) / pozdrawiam i zapraszam:* obserwujemy?:)
    www.introvertx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. cudowne zdjecia
    buziaki
    zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  10. szkoda że tak mało tych zdjęć ale bardzo ładne szczególnie podoba mi się ostatnie

    ReplyDelete
  11. piękne zdj.zapraszam do mnie : pastelova.blogspot.com. :))

    ReplyDelete
  12. wszystkie zdjęcia są supeer ! ;)

    ReplyDelete
  13. Też przeważnie przez weekend się nudzę. -.- Zdjęcia są cudowne. ;]


    P.S. Jeżeli nadal chcesz mnie odwiedzać/obserwować to zmieniłam nazwę bloga na aneta-this-is-me.blogspot.com :) Mam nadzieję, że mnie opuścisz. ;D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. niice ; ** . !

    Jestem wtrakcie pisania nowej notki proszę o skomcianie jej poteeem < 3 . !

    http://diary-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jestem pierwszy raz na tym blogu, ale już bardzo mi się spodobał. Przeczytałam "o Tobie" i zazdroszczę, poznajesz wiele kultur. Poza tym, wspaniałe zdjęcia. Czemu tak długo nic nie dodajesz? Dodaję do obserwowanych! :)

    ReplyDelete
  16. Nie dziwię się, że masz mało czasu, w końcu masz sporo zajęć. Zazdroszczę determinacji. Miło mi i trochę się dziwię, że ktokolwiek rozumie o co mi chodzi.

    ReplyDelete
  17. to przynajmniej daj jakieś nowe rysunki ;d

    ReplyDelete
  18. Śliczny blog:)
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie :*

    ReplyDelete
  19. Ciekawy blog, będę zaglądać
    pozdrawiam :)

    http://theoriginalanika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Super bloog !!!!!!!!!!

    http://mysuper-superblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Tu es genial! :) J'adore tes photos c: J'aime ton blog :* obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  22. Wszystkie zdjęcia są super ,ale to ostatnie mi sie najbardziej podoba :>

    ReplyDelete
  23. Super, ton blog!

    Se serait cool que tu devienne membre de mon blog et puis moi du tien? Réponds sur mon blog:

    http://musifrie.blogspot.com/

    A plus!

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)