Strony

Tuesday, February 21, 2012

The frozen lake

Od prawie 6 lat mieszkam nad jeziorem (Morat), bardzo blisko - jakieś 100 metrów. W zeszłym tygodniu poszedłem nad jezioro a ono było zamarznięte! Poraz pierwszy odkąd tu mieszkam widziałem zamarznięte jezioro! Była to świetnia okazja żeby zrobić zdjęcia:

Depuis à peu près 6 ans j'habite au bord d'un lac (Morat), très près - à peu près 100 mètres. La semaine passée je suis allé au lac et il était gelé! Pour la première fois depuis que j'habite ici j'ai vu le lac gelé! C'était une magnifique occasion pour faire des photos:


















4 comments:

  1. 100 m od jeziora to serio mało. ale masz fajnie *_*
    oczywiście, świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam ;3

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęciaa.

    Nowy post u mnie .Zapraszam;*
    Mam prośbę.
    Polubisz mnie http://www.facebook.com/Kakuskaaaa
    Możesz zadać mi pare pytań na moim blogu .Chciałabym urządzić specjalny post.

    ReplyDelete
  3. 100 m od jeziora? Jak ja Ci zazdroszczę! :)
    Poza tym - piękne zdjęcia, przedostatnie mnie zachwyca!

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)