Strony

Sunday, February 26, 2012

A banana?

Hej :) Jak wiecie lubię rysować. Dzisiaj pokażę wam mój pierwszy rysunek wykonany pastelami który zrobiłem kilka miesięcy temu. Muszę przyznać że rysowanie pastelami bardzo mi się spodobało, super technika! Wymiary to 44,5 cm x 48 cm 

Hey :) Comme vous le savez, j'aime bien dessiner. Aujourd'hui je vais vous montrer mon premier dessin fait en pastels, il y a déjà quelques mois. Je dois avouer que j'ai bien aimé dessiner en pastels, c'est une super technique! Les dimensions c'est 44,5 cm x 48 cm 

3 comments:

  1. Kiedy spojrzałam na miniaturkę wydawało mi się, że jest to zdjęcie...

    Rewelacyjna praca!

    ReplyDelete
  2. jesteś świetny.! czekam na więcej twoich prac :)

    ReplyDelete
  3. mi mówią ze potrafie ładnie rysować i wgl, ale teraz widze że ci do piet nie dorastam! ;D

    pokaż cos jeszcze! ^^

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)