Strony

Friday, September 2, 2011

Some photos...

Hej! W końcu weekend! Jutro będzie można pospać, bo od poniedziałku do piątku wstaję o 06:15... W dodatku tyle zadań domowych, dobrze że już zrobiłem połowę. Ostatnio pogoda dopisuje, jest całkiem ciepło. Kilka dni temu byłem nad jeziorem i pobawiłem się opcjami w Canon'ie:

Hey! Enfin le weekend! Demain je pourrai bien dormir, parce que dès lundi à vendredi je me lève à 06:15... En plus, on a autant des devoirs, c'est bien que j'ai déjà fait la moitié. Dernièrement le temps est pas mal, il fait assez chaud. Il y a quelques jours, je suis allé au lac et je me suis amusé avec les options dans le Canon:






Życzę wam udanego weekendu!
Je vous souhaite un bon weekend!

41 comments:

  1. fajne zdjęcia.;D
    ja też już wstaję o 6..:/

    ReplyDelete
  2. ja będę wstawać o tej samej porze, bo codziennie na rano..
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. dzięki, nawzajem ^^
    świetne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  4. no rzeczywiście wszyscy mają racje, ładne:D

    ReplyDelete
  5. Świetn te foto !

    marysia-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zdjęcia są świetne ;D , a ja dzisiaj wstałam o 8:00 , ale tak to bd musiała wstawać 6:30. Bo z moim zapędem, to się nigdy nie wyrabiam :/

    ReplyDelete
  7. Robisz świetne zdjęcia. Szkoda że ja nie mam takiego aparatu... Ale przeżyję :D
    zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia < 3 wstawać o 6:15 ?! .
    Nie dałabym rady ; o

    ReplyDelete
  9. Piękny widok i niesamowite zdjęcia :)

    Zaczynam wszystko od początku z nowym, szafiarskim blogiem. Mam nadzieję, że ci się spodoba. Znajdziesz mnie tutaj:

    klemcia.blogspot.com

    pozdrawiam Klementyna :)
    przepraszam za spam!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjecia! ;) kojarza mi sie z wakacjami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  11. cudne zdjęcia.;)

    zapraszam do mnie.:d

    ReplyDelete
  12. zaobserwowałam ;) teraz Twoja kolej: ) świetny blog! :D

    ReplyDelete
  13. obserwuję :) śliczne zdjecia :)

    ReplyDelete
  14. obserwuję ;) świetnee zdjęcia !

    ReplyDelete
  15. okej, bedziemy sie obserwowac ; )

    ReplyDelete
  16. śliczne zdjęcia ;)
    super blog moja opinia powstawiaj trochę swoich zdjęć. Zgadzam się obserwuję ^^

    ReplyDelete
  17. znakomite zdjęcia. dodaję do obserwowanych,

    ReplyDelete
  18. Świetny blog, super zdjęcia :)

    ReplyDelete
  19. bardzo ładne zdjęcia ;)
    dobrze, obserwuje ;)

    ReplyDelete
  20. Obserwuję^ :)
    ty mnie też !! ;**

    ReplyDelete
  21. OK, możemy obserwowac. Ja już jestem obserwatorem.
    Teraz Twoja kolej ;)

    ReplyDelete
  22. zaobserwowałam, jak ty to robisz, że masz tyle komentarzy? świetnie zdjęcia : )

    ReplyDelete
  23. Tu n'es pas devenu membre de mon blog, comme tu m'avais dis ^^'

    ReplyDelete
  24. jakie ładne!

    +nowa
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/09/hejka-wasnie-wrociam-z-zakupow.html#links

    ReplyDelete
  25. Śliczne wszystkie fotki ;D Ja wstaję jeszcze wcześniej ;p aj ile bym dała żeby dłużej pospać..

    fajny blog, obserwuję i pozdrawiam! :)

    p.s dziękuję za komentarz.

    ReplyDelete
  26. ładne zdjęcia, zapraszam do obserwacji :)

    ReplyDelete
  27. przecudne fotki ;D
    +dziękuje i zapraszam ponownie ;D

    ReplyDelete
  28. Great blog!
    Can you follow each other? I'm following you! :)
    kiss,yumiKo

    yumikontheworld.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)