Strony

Tuesday, August 30, 2011

Breaking dawn

Hej! Wczoraj byłem w bibliotece i wypożyczyłem ostatnią część sagi "Twilight" czyli "Przed Świtem". Wcześniejsze części przeczytałem pół roku temu, "Przed Świtem" też zacząłem ale jakoś nie miałem czasu, przeczytałem tylko pierwszy rozdział. Pamiętam że gdy byłem młodszy uwielbiałem czytać, ale z wiekiem ta pasja zanikła. Czytałem wtedy z ochotą długie książki które teraz byłyby dla mnie udręką. Tą część postanowiłem przeczytać ponieważ w listopadzie wchodzi do kin pierwsza część "Przed Świtem" więc mam nadzieję że do tego czasu uda mi się przeczytać co najmniej połowę książki XD

Hey! Hier j'ai été à la bibliothèque et j'ai empreinté la dernière partie de la saga "Twilight" c'est-à-dire "Révélation". Les autres parties j'ai lu il y a une demi année, j'ai aussi commencé "Révélation" mais je n'avais pas de temps, j'ai lu seulement le premier chapitre. Je me souviens que lorsque j'étais plus jeune j'adorais lire, mais avec l'âge cette passion a disparu. Je lisais avec plaisir de longs livres qui maintenat auraient été pour moi pénibles. J'ai décidé de lire cette partie car en novembre sort au cinéma la première parte de "Révelation" donc j'espère que jusqu'à ce temps je vais réussir à lire au moins la moitié du livre XD

A teraz zwiastun:
Et maintenant la bande-annonce:


24 comments:

  1. No tak saga Zmierzch. Wampirzy nurt ostatnio stał się bardzo mądry. Nie tylko w Polsce ale i na świecie. JA proponuje inną odmianę czyli detektywistyczna opowieść o duchach. Jak masz ochotę wyrazić swoją opinię to zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  2. Kocham to! ;) Nie mogę się doczekać, aż Przed Świtem będzie w kinie ;)

    ReplyDelete
  3. Ja przeczytałam wszystkie części i teraz czekam z koleżanką, aż "Przed Świtem" wejdzie do kin :)
    Polecam "Intruza" tego samego autora. Bardzo spodobała mi się ta książka "D

    ReplyDelete
  4. no nieźle, powodzenia w czytaniu:)!

    ReplyDelete
  5. Hej, może się poobserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  6. zajebiście ; D

    + zapraszam do mnie ...

    ReplyDelete
  7. No jak czytasz zmierzch to nic dziwnego, że już nie lubisz czytać.

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Zmierzch !

    Zapraszam do mojego givevayu:

    marysia-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. książek z tej serii nie miałam okazji przeczytać, ale filmy były świetne :)

    ReplyDelete
  10. uwielbiam sagę zmierzch i chyba przeczytałam z 8 razy całą serię. filmy są zwalone. dla mnie w pełni nie oddają tej książki ;DD
    no ale jestem równie ciekawa ostatniej części ;))

    ReplyDelete
  11. też to czytałam, świetne książki.;)
    pierwsza saga, która na prawdę mnie wciągnęła.:D
    także miłego czytania.;)

    ReplyDelete
  12. szczerze mówiąc nie podniecam się już wampirami ;P

    ReplyDelete
  13. Też czytałam, ale szczerze to przeszedł mi już "Szał na zmierzch" xd .

    ReplyDelete
  14. Przeczytałam wszystkie części lecz `Przed świtem` w 1 i 3 księdze było dla mnie męczarnią, a filmu nie moge się doczekać.

    ReplyDelete
  15. Si tu veux de la bonne littérature (non, Twillight, ce n'est PAS de la bonne lecture) Je te conseille au moins de choisir de bons auteurs. Comme l'appétit viens en mangeant, l'appétit de lecture vient aussi.. en lisant. Tiens, je te conseille Impératrice, de Shan Sa. C'est super bon, et c'est très beau comme lecture!

    ReplyDelete
  16. nie lubię jako tako zmierzchu, nie wciągnął mnie, było trochę niezgodności...
    ale ogólnie całość to fajna lektura
    co do filmu - jakoś specjalnie mnie interesuje
    a co do książki to na pewno przeczytasz - ma bardzo przystępny język i czyta się ją szybko ;)

    ReplyDelete
  17. też uwielbiałam czytać, w ciągu 2 tygodni przeczytałam wszystkie części z sagi Zmierzchu ; d w te wakacje natomiast w ogóle nie tknęłam się ani jednej książki hah ;d

    ReplyDelete
  18. hahaha.. dzięki ;))

    ReplyDelete
  19. Fajny i ciekawy blog! Pozdrawiam i obserwje! P.S. Ja przeczytałam cała Sage w 4 dni bo się nie mogłam oderwać ;)

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)