Strony

Monday, August 8, 2011

Yesterday...

Hejka! Dzisiaj pogoda taka sobie, pochmurna i wietrzna więc siedzę w domu i nudzę się. Trochę oglądam telewizję albo kontynuuję pracę nad nowym rysunkiem który jest dość trudny... No cóż nic ciekawego, więc opowiem o wczorajszym dniu. Pogoda też była taka sobie, ale postanowiliśmy udać się do Genewy. Mimo że nie znajduje się ona daleko, to tylko raz tam byłem, gdy byłem mały ;) Najpierw pojechaliśmy do Vitam'Parc według życzenia mojego młodszego brata. Basen okazał się całkiem fajny. Później pojechaliśmy do centrum Genewy i dobrze trafiliśmy bo akurat było święto, czyli dużo fast foodów i wesołe miasteczka ;) 

Salut! Aujourd'hui le temps est moyen, nuageux et venteux donc je reste à la maison et je m'ennuye...  Je regarde un peu la télé, ou bien je continue le travail sur mon dessin qui est assez difficile ... Eh bien, rien d'intéressant, donc je vais raconter la journée de hier. Le temps était aussi moyen, mais on a décidé d'aller à Genève. Bien que c'est pas très loin, j'ai y été qu'une seule fois, lorsque j'étais petit ;) On est d'abord allé à Vitam'Parc selon les souhaits de mon petit frère. La piscine a été encore assez bien. Plus tard on est allé au centre de Genève, et bien on est bien tombé car il y avait justement une fête, c'est-à-dire beaucoup des fast-foods et des parcs d'attractions ;)

Ta ogromna rzeźba-pająk mnie rozwaliła! J'ai beaucoup aimé cette immense araignée-sculpture!


I znowu fast food... Tym razem kluski z kurczakiem i warzywami. Całkiem dobre!
Et de nouveau le fast-food... Cette fois des nouilles avec du poulet et des légumes. Pas mal du tout!


Żelki! Sucreries!


Nie obyło się bez atrakcji ;P Les attractions n'ont pas manqué ;P



A to widok z góry. Et voilà la vue d'en haut.


Dodam jeszcze tylko że zdjęcia zrobiłem komórką. 
J'ajoute encore que j'ai fait les photos avec le natel.

18 comments:

  1. Obserwuję ;)
    Piękne zdjecia ;)
    U mnie pogoda paskudna!
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. Ja też nie mogę powiedzieć, że dzisiejsza pogoda u mnie jest piękna wręcz przeciwnie.
    Piękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  3. Simpa ! J'adore les parc d'attractions !
    Pour répondre à ta question, j'ai choisis ce mot au hasard. Je cherchais un truc qui change, bizar, original. Je ne me rappel pas comment il m'est venus mais voilà (:
    Bis

    ReplyDelete
  4. Wow super.:P
    Rozwaliłam mnie ta rzeźba pająka.;)

    Dobrze,że piszesz w dwóch językach.:D

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam żelki !
    Ładne zdjęcia i bardzo zainteresowała mnie ta rzeźba pająka !
    Zapraszam do mnie , gdyż pojawiła się nowa stronka :*

    ReplyDelete
  6. Pogoda ostatnio chyba nikogo nie rozpieszcza...
    Dobre zdjęcia jak na telefon ;)

    ReplyDelete
  7. Oh ça me donne faiiiiiiiiiiim! Pas de problème, je deviens membre :)

    ++

    ReplyDelete
  8. wielki ten pająk o.O
    oo, ile żelków na tym zdjęciu, mniam :D

    ReplyDelete
  9. jsne, dodaję do obserwowanych:) jedzonko wygląda pysznie!

    ReplyDelete
  10. świetny blog ;) Dzięki za odwiedziny i dołączam do obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  11. hej fajnie masz fotki ; D
    obserwuje cię .

    ReplyDelete
  12. żelki. wszystkie z siostrami je ubóstwiamy

    ReplyDelete
  13. Oh te fast foody :D
    Super blog ;)
    Oczywiście to świetny pomysł abyśmy sie obserwowałyy ;):D

    ReplyDelete
  14. J'habite près de Vitam' park, la piscine n'est pas super.

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)