Strony

Wednesday, August 10, 2011

My first postcard!

Hej! Dzisiaj na dworze jest ładnie, słoneczko grzeje i jest ciepło, w końcu to lato ;) Gdy dzisiaj wyciągałem pocztę ze skrzynki coś przez przypadek mi upadło. Podniosłem i zorientowałem się że to kartka pocztowa. Ucieszyłem się bo to moja pierwsza kartka z postcrossing (dla tych którzy nie wiedzą co to - link), a wysłałem już 4, z czego zarejestrowane zostały 3. Moja pierwsza kartka jest z Tajwanu:

Hey! Aujourd'hui il fait beau, le soleil brille et il fait chaud, enfin on est en été ;) Lorsque aujourd'hui je sortais  le courier de la boîte-aux-lettres j'ai laissé tomber quelque chose par terre. Je l'avais ramassée et j'ai constaté que c'était une carte postale. Je me suis réjouis car c'est ma première carte de postcrossing (pour ceux qui ne savent pas ce que c'est - lien). En tout j'en ai envoyées 4, dont 3 ont été enregistrées. Ma première carte vient de Taiwan:

TW-346182

Nie mogę się już doczekać następnych! A teraz kończę bo mam dzisiaj lekcję rysunku :)
J'aimerais bien déjà recevoir toutes les cartes! Et maintenant je termine car aujourd'hui j'ai mon cour de dessin :)

16 comments:

  1. U mnie już nie ma słoneczka,tylko wiać strasznie zaczęło ;) Gratuluje kartki ;) Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. Oh c'est sympa comme process :)

    ReplyDelete
  3. Super.. na prawdę :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. U mnie pogoda ... jak w jesień ;//

    ReplyDelete
  5. u nas było chłodno
    moja koleżanka wysyłała do takiej dziewczyny w Portland, ja sama nie próbowałam

    ReplyDelete
  6. Jasne, że tak! :)
    więc obserwuję ^^

    u mnie pogoda ok :)

    ReplyDelete
  7. Możemy się obserwować :)

    U mnie pogoda jest fatalna, pada deszcz.

    ReplyDelete
  8. Je suis devenue membre du blog, à ton tour ! ;)

    ReplyDelete
  9. A, u mnie pada deszcz, no tak w końcu polskie lato! Mój kolega ostro się wkręcił w te pocztówki wysłał już chyba z 50.

    ReplyDelete
  10. dzięki.;)
    U mnie pogoda trochę jesienno-letnia.:D


    Pokaż swoje rysunki.;)

    ReplyDelete
  11. noo u mnie też sie przejaśniło:)
    Fajna kartka:)

    ReplyDelete
  12. zajebisty blog ; >
    + obserwuję i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  13. też właśnie czekam na jakąkolwiek kartkę ;]
    podoba mi się twój blog. obserwujemy się ? :)

    ReplyDelete
  14. Je fais aussi postcrossing ;) Peut-être qu'un jour je vais tomber sur ton profil! ha haa!

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)