Strony

Saturday, August 20, 2011

Where I live

Hey! Ostatnio rzadziej piszę ponieważ pogoda jest bardzo słoneczna a w dodatku to mój ostatni tydzień wakacji bo w czwartek idę do szkoły (w Szwajcarii rok szkolny zaczyna się wcześniej), więc próbuję korzystać z tych ostatnich dni! Poza tym od kilku tygodni pracuję nad nowym rysunkiem którego mam już powoli dosyć i chciałbym go już skończyć.

Hey! Dernièrement j'écris moins car le temps est très ensoleillé et en plus c'est ma dernière semaine de vacances parce que le jeudi il y la rentrée scolaire, donc j'essaye de profiter des ces dernier jours! A pars ça depuis quelques semaines je travaille sur un nouveau dessin dont je commence à avoir marre et que j'aimerais terminer.

Chciałbym wam pokazać okolicę w której mieszkam dlatego wczoraj wybrałem sie z Canon'em na spacer. Mieszkam niestety na wsi, pomiędzy jeziorem Morat a wzgórzem Mont-Vully na którym rośnie las i dużo winnic. A teraz moje fotki:

J'aimerais vous montrer les alentours du lieu où j'habite et c'est pour ça que hier je suis allé avec Canon faire une promenade. Malheureusement j'habite dans un village, entre le lac Morat et le mont Mont-Vully sur lequel il y a une forêt et beaucoup de vignes. Voici mes photos:












Uwielbiam przebywać nad jeziorem, to takie moje miejsce gdzie idę gdy muszę coś przemyśleć lub odpocznąć. Jak zawsze zrobiłem pełno zdjęć, więc resztę pokażę w następnym poście ;)
J'adore passer le temps au lac, c'est un peu mon lieu où je vais lorsque je dois réfléchir sur quelque chose ou bien me détendre. Comme d'habitude j'ai fait beaucoup de photos, donc le reste je montrerai dans le prochain post ;)

54 comments:

  1. Ale Ci zazdroszczę... piękne miejsce

    ReplyDelete
  2. ślicznie. Też chciałabym tam mieszkać.

    ReplyDelete
  3. Ja przeważnie rysuję góra 2 dni, ale za to Twoje rysunki są o niebo lepsze. ; )

    ReplyDelete
  4. zazdroszczę Ci, że mieszkasz w Szwajcarii ;)
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  5. Ładne zdjęcia i w ogóle miejsce :)

    ReplyDelete
  6. Ale ślicznie, też Ci zazdroszczę ^^

    ReplyDelete
  7. Dlaczego niestety? Wieś jest piękna przecież, a ty udowadniasz to swoimi zdjęciami ;) Miasto oczywiście też ma swój urok. Uwielbiamy je zwłaszcza nocą, ale jednak wieś jest odrobinę lepsza.

    Ginny i Pan Tygrysek

    ReplyDelete
  8. śliczne są zdjęcia, które zrobiłeś:)

    pamietnik-agga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Te widoczki są takie śliczne i spokojne.. Strasznie, strasznie Ci ich zazdroszczę!

    ReplyDelete
  10. Piękne miejsce
    U nas nie ma nic fajnego, a jeśli już jest jakieś fajne miejsce (np. nad stawami) to zaraz zlecą się tam pić... :/

    ReplyDelete
  11. Un suisse! Enchanté monsieur. Moi j'ai le lac de Genève tout près.

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam wodę, jeziora..
    Super zdjęcia ;))

    ReplyDelete
  13. też bym siedziała nad jeziorem gdybym musiała coś przemyśleć... zarąbiste miejsce.. i nie narzekaj, że "niestety" mieszkasz na wsi.! ;dd

    ReplyDelete
  14. jasne,że obserwujemy :) już dodaję .

    ReplyDelete
  15. Fajna okolica. Zazdroszczę. Ja bym chciała mieszkać na wsi.

    Dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    ReplyDelete
  16. dziekuje za komentarz. Pewnie,ze obserwujemy:)) bardzo fajnie tu u ciebie:):):)

    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. piękne miejsce zapraszam do mnie i--am-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. A do Polski często przyjeżdzasz?
    zapraszam.

    ReplyDelete
  19. świetna okolice.
    ja też chcę mówić biegle po francusku, a jak na razie to wcale nie mówię, no oprócz "dziękuję, dzień dobry, dobry wieczór, dobrze" i kilka innych xd ależ mam rozwinięty słownik xd
    oczywiście, obserwuję ;)
    czekam na Ciebie ;)

    ReplyDelete
  20. Pewnie że obserwujemy ; ) . Ja już obserwuje ; )

    ReplyDelete
  21. Chciałabym mieszkać w takim miejscu, bajeczne jest! :)

    ReplyDelete
  22. Cudne fotki, ja już obserwuje, teraz twoja kolej ! :DD

    ReplyDelete
  23. Jasne, że obserwujemy, już się dodaje. ; -)

    Ciekawe jak to jest mieszkać w Szwajcarii... Świetne fotki!

    ReplyDelete
  24. świetne zdjęcia : )
    ok, możemy się obserwować, już Cię dodaję i liczę na to samo hehe

    ReplyDelete
  25. pewnie że obserwujemy ;)
    ojj zawsze chciałam uczyć się francuskiego ;p ale podobno jest bardzo trudny ;)
    dlaczego mówisz że mieszkasz niestety na wsi?
    Przecież tam jest cudownie ;p
    prawie jak w bajce ;p

    ReplyDelete
  26. Jak ślicznie! Ojej!!
    Odpowiadam na twój komentarz oczywiście obserwuję i liczę na rewanż! ;*

    ReplyDelete
  27. Jeej, zazdroszczę, że znasz francuski! Uczyłam się 3 lata w gimnazjum, ale nic nie umiem prawie ;p
    W ogóle to ładna okolica :) Jak muszę coś przemyśleć, też lubię wyjść nad jezioro, albo coś w tym stylu.

    A odpowiadając na Twój komentarz : obserwujemy :)
    Ja już dodałam.

    ReplyDelete
  28. Jasne, że tak :) Będę Cię obserwować :)
    Bardzo ładne miejsce, a jeziorko śliczne

    ReplyDelete
  29. Ładne zdjęcia!:)
    Jasne, obserwujemy.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  30. świetne widoki! : )
    oczywiście, że obserwujemy, ja już to zrobiłam :]

    ReplyDelete
  31. Je suis rentrée depuis deux semaines, c'est juste que je publie pas souvent.

    ReplyDelete
  32. Ja już cię obserwuję, teraz czeka na ciebie ...

    marysia-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. hej ;) piekne widoki ;P
    jesli chodzi o obserwowanie, to nie "wymieniam" sie tak ze np ty obserwuj mnie to ja cb .. ;P
    pozdrawiam i jesli chcesz to zapraszam do obserwowania ;)

    ReplyDelete
  34. ciekawe zdjęcia . ;)
    i piękne widoki !. :)
    obserwuję . :))
    odwiedzaj mnie . :)

    ReplyDelete
  35. świetne zdjęcia!
    naprawdę mieszkasz w Szwajcarii ? ;o

    obserwuję.;)

    ReplyDelete
  36. Obserwuję i liczę, że zerkniesz na mojego bloga ;d;d

    ReplyDelete
  37. Super zdjęcia! ;)
    Oczywiście obserwujemy :)

    ReplyDelete
  38. piękne zdjęcia:)
    obserwuję i licze na to samo ;)
    miłego powrotu do szkoły ;*

    ReplyDelete
  39. pewnie ;) dodałam się i czekam na rewanż

    ReplyDelete
  40. pewnie :)!

    life-as-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Jezu , jezu ..ty tu widzę nawalasz w 2 językach;)) .
    Super . Fotki świtne ;)) .
    Jasne, że dodajemy ;)) . Dodałaam cię już ;))
    Jeszcze tylko ty.. ; )).

    ReplyDelete
  42. Ja wolę rozmyślać siędząc w daleko od każdego ze słuchawkami w uszach przy piosenkach Tokio Hotel :D
    Ja sama wychowałam się na wsi (teraz mieszkam w mieście) i uważam, że zdala od wszystkiego jest lepiej :)A na dodatek mieszkasz w takim pięknym miejscu.
    A i mam pytanie: przez te pięć lat nauczyłeś się francuskiego, czy wcześniej już trochę, przed wyjazdem? Francuski chyba jest nieco trudny, prawda?

    ReplyDelete
  43. JASNE RÓWNIEŻ OBSERWUJE;)
    FAJNIE TUU:)

    ReplyDelete
  44. okej! mozemy sie obserwowac;))

    to dodaj mnie:)ja juz Cie dodalam:)))))))) musze leciec, jutro poczytam Twojego bloga:_

    ReplyDelete
  45. Piękne jezioro. W takim miejscu jak to można odciąć się od ludzi i zatonąć w potoku swoich myśli :)
    Pozdrawiam Cie.

    http://disturbed-style.blogspot.com/

    Zapraszam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  46. Piękne widoki, masz talent do robienia zdjęć...
    Dodałam Cię do obserwowanych, kolej na Ciebie :)

    __________________________
    alexowa-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. pięknie ♥
    jasne, że sie obserwujemy. ja już dodaję ;)

    ReplyDelete
  48. miejsce wydaje sie byc przecudowne!

    Szwajcaria jesy super, bardzo bym chciala go dokladnie zwiedzic;)

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)