Strony

Sunday, August 28, 2011

A new drawing - the blue bird

Hej! Już czuję się lepiej ale jeszcze nie jestem całkowicie zdrowy. Dzisiaj w końcu skończyłem mój nowy rysunek nad którym pracowałem przez ostatnie tygodnie :) To chyba był mój najtrudniejszy i najdłuższy rysunek ze wszystkich, ale uważam że było warto. Choć nie jest tak piękny jak oryginał (który możecie zobaczyć tu), to i tak jestem z niego zadowolony. A o to moje dzieło (skan nie jest najlepszy):

Hey! Je me sens déjà mieux mais je suis encore  un peu malade. Aujourd'hui j'ai enfin fini mon nouveau dessin sur lequel je travaillais pendant les dernières semaines :) Je crois que c'était le plus difficile et le plus long dessin de tous, mais je trouve que ça valait la peine. Malgré qu'il n'est pas si beau que le modèle (que vous pouvez voir ici), j'en suis quand même content. Et voilà mon oeuvre (le scan n'est pas meilleur):

Chyba na pewien czas odpocznę od rysowania, i tak teraz jest szkoła więc nie będę miał dużo czasu. See you!
Je crois que pendant un certain temps je vais prendre un repos du dessin, de toute façon maintenant il y a l'école donc j'aurai pas beaucoup de temps. See you!

22 comments:

  1. Wyszedł Ci świetnie :)
    Te nóżki są śmieszne xd

    ReplyDelete
  2. Po prostu beautifull

    ReplyDelete
  3. AAA jesteś moim idolem normalnie xD Super rysunek!

    ReplyDelete
  4. piękny jest :D zazdroszczę talentu

    ReplyDelete
  5. świetne.! bardzo mi się podoba ten ptaszek ^^

    ReplyDelete
  6. ptaszek ;D
    piękny... ojj masz talent ;p i to wielki ;)

    ReplyDelete
  7. Co ty ! Jest super, czym robiłeś ?

    ReplyDelete
  8. no piękny rysunek, od razu widać talent!

    ReplyDelete
  9. Zapraszam na nową notkę do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  10. Zajrzyj na mojego nowego bloga pod ostatni post ;D

    ReplyDelete
  11. Utalentowany chłopaczek. :DD Serio, obraz jest zajebisty !!

    Nowa notka, zapraszam.;]

    ReplyDelete
  12. cudo nie rysunek. Masz talent i to wielki. :)

    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. nie gadaj, zwykłymi kredkami?? to może na jakimś specjalnym papierze ?? ;p

    naprawdę ci zazdroszczę talentu ;DD

    ReplyDelete
  14. dodasz kiedyś swoje zdjęcie ?

    ReplyDelete
  15. Waou, c'est impressionnant ! o:
    Bis

    ReplyDelete
  16. o łał . Świetny rysunek, talent masz . ; DD

    ReplyDelete
  17. Ça ressemble à un martin-pêcheur! C'est un petit oiseau pêcheur comme le nom l'indique qui vit en Amérique du Nord...! Un cousin éloigné?

    ReplyDelete
  18. ale ładnyy! obserwuję ;)

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)