Strony

Thursday, August 25, 2011

He left...

Hej, w końcu trochę czasu żeby coś napisać. Od kilku dni gorzej się czuję, boli mnie głowa i gardło :( Dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego, już mojego ostatniego w gimnazjum. Jakoś mi się udało wstać o 7h. Mam kilka nowych przedmiotów jak etyka, ekonomia rodzinna i greka (jako opcja). A teraz kilka fotek które zrobiłem wczoraj wieczorem gdy padał lekki deszczyk:

Hey, enfin un peu de temps pour écrire quelque chose. Depuis quelques jours je me sens pas très bien, j'ai mal à la tête et à la gorge :( Aujourd'hui a eu lieu la rentrée scolaire, ma dernière au CO (3ème pour les Français si je ne me trompe pas). J'ai réussi à me lever à 7h. J'ai quelques nouvelles branches telles que l'éthique, l'économie familiale et le grec (comme option). Et maintenant qulques photos que j'ai fait hier soir quand il y avait une légère pluie:




Gdy  dzisiaj wróciłem do domu przyszedł do mnie Kyla. To mój przyjaciel (Polak) który co wakacje przyjeżdża do Szwajcarii do swojego taty który tu pracuje. Znamy się już od kilku lat. Trochę się powygłupialiśmy i pośmialiśmy no i nadszedł czas aby się pożegnać bo Kyla niedługo wraca do Polski. Być może następnym razem zobaczymy się za 10 miesięcy... Fajnie było mieć kolegę przez 2 miesiące...

Lorsque aujourd'hui je suis rentré à la maison Kyla est venu chez moi. C'est mon ami (polonais) qui vient chaque été en Suisse chez son père qui travaille ici. On se connaît déjà depuis quelques années. On s'est un peu amusé et rigolé et le temps pour se dire adieu est arrivé car Kyla revient bientôt en Pologne. Peut-être que la prochaine fois on se reverra dans 10 mois... C'était cool d'avoir un copain pendant 2 mois...

16 comments:

  1. Merci Deriff pour ton petit clin d'oeil.
    malo-les-bains

    ReplyDelete
  2. Współczuję, ból głowy- straszna rzecz...
    daj jakieś fotki ze szkoły :D
    i trochę szkoda, że ten kolega już wyjechał, pewnie ci smutno samemu...
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Jej, jej, jej. Raz super fotki. Dwa, mnie bolą oczy dziś strasznie xD A trzy, szkoła, eh. Ja jutro dopiero jadę zobaczyć na jaki profil się dostałam. Aby na mat-fiz, bo w "zastępstwie" miałam informatykę wpisaną a to by była masakra xD

    ReplyDelete
  4. zdjęcia są cudowne.
    ja ostatni rok w gimnazjum zaczynam w środę :)

    ReplyDelete
  5. świetne zdjęcia :)
    greka... sama chciałabym się jej uczyć :pp

    ReplyDelete
  6. współczuje, że już musiałaś iść do szkoły..

    ReplyDelete
  7. Oj współczuję, tydzień wcześniej rozpoczęcie roku.;)
    ekonomia rodzinna, ciekawy przedmiot.:)
    ładne zdjęcia.

    ReplyDelete
  8. Ale masz super że mieszkasz w Szwajcarii. To musi być piękny kraj. Oj;) U nas też niedługo rozpoczęcie roku szkolnego.

    http://guamora.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super sympa tes photos ;)

    Merci d'avoir laissé un com sur mon blog ça m'a fait plaisir!

    ReplyDelete
  10. dobrze,że my mamy jeszcze niecały tydzień wakacji ;)
    szkoda,że kolega wyjeżdża ;p
    świetne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  11. Masz talent. Świetne zdjęcia. ;]

    Nowa notka,zapraszam. ;]

    ReplyDelete
  12. Ale Ci zazdroszczę... Widoki są piękne... ^.^

    ReplyDelete
  13. podobno zmniejszanie spamu, ale jak ktoś chce spamować to i tak to robi. A my przez to tracimy- bo chcemy szybciej a tu gówno :przepisz słowo. Normalnie żenada ;|

    ReplyDelete
  14. Świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo. http://ididnotchange-ijustfundmyself.blogspot.com/ . ( Jeśli nie lubisz takich wiadomości, to sorry) Pozdrawiam. ^.^

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)