Strony

Friday, August 12, 2011

... because I love it

Hey! Dzisiaj poruszę temat rysowania :) Pamiętam że od zawsze lubiałem bazgrać, ale dopiero od roku chodzę na prywatne lekcje (półtorej godziny na tydzień). Najbradziej lubię rysować ołówkami i kredkami ponieważ pozwala mi to być dokładnym co jest dla mnie ważne, chociaż jeszcze nie próbowałem wszystkich technik. A o to kilka z moich prac:

Hey! Aujourd'hui je vais parler du dessin :) Je me souviens que j'aimais toujours gribouiller, mais seulement depuis un an j'ai des cours privés (une heure et demi par semaine). Le plus j'aime dessiner aux crayons car ça me permet d'être precis ce qui est important pour moi, mais je n'ai pas encore essayé toutes les techniques. Et voilà quelques uns de mes dessins:




Próbowałem też trochę z akwarelą, lecz nie jest taka łatwa...
J'ai essayé aussi un peu avec l'aquarelle, mais ce n'est pas si simple...



Wiem że może to dziecinne rysunki i że może nie mam talentu, ale rysuję ponieważ to lubię, dzięki temu mogę się odstresować i przenieść się w mój świat...
Je sais que peut-être ce sont des dessins d'enfants et que peut-être je n'ai pas de talent, mais je dessine car j'aime ça, grâce à ça je peux me déstresser et passer dans mon monde...


45 comments:

  1. WoW! Ja też uwielbiam rysować, ale niedorównuję tobie! Ja rysuję komiksy i ubrania dla innych, a ty to jakieś arcydzieła! Dostałam twojego maila i odpowiadam: OKEY ;)

    ReplyDelete
  2. Co ty gadasz świetnie rysujesz! Ja lubię rysować ale mam za mało cierpliwości żeby być taką dokładną, przez co moje rysunki wiele tracą, ale staram się to zmienić. ; ) Obserwujemy! Jak najbardziej i czekam na więcej Twoich prac. ; )

    ReplyDelete
  3. Ty to rysowałaś? o.O
    To jest genialne po prostu. <33

    Obserwuję. ;D

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę ludziom, którzy mają taki talent...

    ReplyDelete
  5. Woow! Zazdroszczę niezwykłego talentu! ;)
    Piękne!
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne prace :))
    Ja chodziłam też na kurs rysunku, ale pod architekturę, ołówkiem. buziaki :)

    ReplyDelete
  7. Wow, niesamowite prace.:)
    Masz talent.:)

    A ja jestem dziwna, bo jestem dziewczyną i się interesuję.;)

    ReplyDelete
  8. Ok, dodałam Cię do obserwowanych :)
    Ja również rysuję i fotografuję ;)

    www.delpuestasol.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Słuchaj, te prace są świetne. Rozwijaj się, będę podpatrywać. Moją faworytką jest akwarelowa biedronka:)

    ReplyDelete
  10. Tu AS du talent! Vraiment, tu es douée. :)

    ++

    ReplyDelete
  11. też najbardziej lubię ołówek i kredki
    masz talent i nie wolno Ci mówić, że nie! xP

    ReplyDelete
  12. dzięki za komcia:)
    Masz talent kobitkoo!:D

    ReplyDelete
  13. Świetne rysunki ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/
    http://skarbek44.blogspot.com/
    Pozdrawiam .

    ReplyDelete
  14. żartujesz ? są genialne, twój talent jest ogromny!! Mi też wszyscy mówią, że mam talent, ale ja przy tobie to jestem hen daleko za murzynami :))
    rób tak dalej :]
    + już dodałam

    ReplyDelete
  15. Co ? Ty nie masz talentu ?? Pff.. Te rysunki są świetne ♥

    Zapraszam : agucz.blogpost.com

    ReplyDelete
  16. Też dużo rysuję, uwielbiam to.
    Mam pytanie odnoście, czy te lekcje dużo Ci dają? Bo ja jestem samouk :D

    ReplyDelete
  17. dziecinne ?chyba żartujesz ! masz talent i to jaki ! cudne malunki !

    ReplyDelete
  18. zazdroszczę talentu te rysunki są zajebiste ja tak nie umiem ; ))

    ReplyDelete
  19. niesamowite są te rysunki !
    na prawdę gratuluję !! :D

    ReplyDelete
  20. pięknie rysujesz! nie mogę się napatrzeć. : D
    zapraszam do siebie. ; )

    ReplyDelete
  21. Masz talent! Rysunki są genialne :)
    Zapraszam do mnie.
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  22. fajny ten obrazek z kotem i z ptakiem kiwi ;)
    masz prawdziwy talent :)

    ReplyDelete
  23. Mdrrrrr désolée 1000 fois! j'avais pas du tout fait attention, la plupart des personnes qui fréquentent mon blog sont des filles c'est pour ça x) Mais en tout cas, tu es douÉ! ;)

    ++

    ReplyDelete
  24. Merci pour ton message ;) continue de dessiner,j'aime ton kiwi;)

    ReplyDelete
  25. Świetnie rysujesz ;) Strasznie mi się podobają twoje rysunki - super są .!!! ;)
    ------------------
    Odpowiedź na twoje pytanie : okey możemy się odwiedzać ;] .
    ------------------
    Super blog ;)

    ReplyDelete
  26. Tak obserwuję, codziennie zaglądam do ciebie. Myślę, że ty też. ;)

    ReplyDelete
  27. Rysujesz naprawdę świetnie. I twoje zdjęcia też są piękne. Oczywiście każdy artysta wie, że nad stylem pracuje się do końca życia, ale ty masz to coś co sprawia, że bez wahania możemy cię artystą nazwać już teraz :)

    Ginny i Pan Tygrysek

    ReplyDelete
  28. L'aquarelle, sans contestes. Plus maîtrisée, plus intérieure, plus mature. Très bon.
    Tant qu'au crayon, la technique est bonne, il (le crayon) attend que tu le laisses allé. Vous devez travailler ensemble. Mais, t'as du talent, c'est évident.

    ReplyDelete
  29. Bardzo ciekawe prace. :-)
    Dzięki za odwiedziny, chętnie dodam Cię do obserwowanych.
    :-)

    ReplyDelete
  30. Odpowiadam : Świetnie :D Twój blog też jest niesamowity :] Aa z tym obserwowaniem ...to całkiem świetny pomysł :))
    Aa rysunki świetne ...
    Nigdy nie dorównam :[
    Dopiero się uczę xD
    Aaa zresztą może widziałaś mój rysunek na moim blogu :D
    Ah to ja dodaję się do obsw :D
    Myślę że ty też zaczniesz obserwować mój blog :)

    Ewelajn :]

    ReplyDelete
  31. jabłko, koń i kiwi najbardziej mi się podobają.! genialne rysunki ^^ świetnie.! ciekawy blog :)
    + obserwuję i czekam na rewanż ;dd
    zapraszam do mnie do czytania i komentowania ^^

    ReplyDelete
  32. Świetne rysunki! Mnie się najbardziej spodobał: 2, 3, 4 i 7.

    Ja za to lubię bazgrać długopisem. Najlepiej mi wychodzą rzeczy, które nie istnieją ;P

    ReplyDelete
  33. PS Oczywiście obserwuję

    ReplyDelete
  34. twoje prace są naprawdę śliczne!
    masz talent ;)

    ReplyDelete
  35. Non tu dessines réellement bien. J'aurais aimé savoir faire, je suis jalouse.

    ReplyDelete
  36. twoje prace sa genialne! Kot i roza mnie zachwycily! Prosze wyjdz za mnie! A przynajmniej wyslij jedna prace:P
    serio, sa genialne!twoje prace sa genialne! Kot i roza mnie zachwycily! Prosze wyjdz za mnie! A przynajmniej wyslij jedna prace:P
    serio, sa genialne!

    ReplyDelete
  37. sory, za podwojenie, telefon mi zwiesil :)

    ReplyDelete
  38. Moi je trouve que tu es super douée ! ( et oui je deviens membre ;) )
    Bisouuus!

    ReplyDelete
  39. Le dessin du kiwi est extra, et l'aquarelle coucher de soleil est superbe, félicitations !

    ReplyDelete
  40. Merci pour ton gentil commentaire ! :)
    Oui, d'accord, je deviens membre de ton blog et toi du mien ^^
    J'adore ton dessin du Kiwi :D

    ReplyDelete
  41. J'aime aussi le dessin de ton kiwi ! :3

    ReplyDelete
  42. J'adoooooooooooooooooore le kiwi!!!! Je suis fan il est génial!!! <3

    ReplyDelete
  43. Merci du commentaire, ca fait très plaisir (:
    Et pas de problème pour ce qui est de devenir membre ^^

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)