Strony

Sunday, August 14, 2011

Front Design

Hej! Najpierw chciałbym podziękować wam za tyle miłych i pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem. Dzięki wam bardziej uwierzyłem w siebie i oczywiście będę wam pokazywał moje kolejne prace, lecz nie liczcie na dużo bo jeden rysunek zajmuje mi zwykle kilka tygodni ;)

Hey! D'abord j'aimerais vous remercier  pour autant des gentils commentaires positifs sous le dernier post. Grâce à vous je crois plus en moi et bien sûr je vous montrerai tous mes prochains travaux, mais ne comptez pas sur trop car un dessin me prend en général quelques semaines ;)

Ostatnio oglądając telewizję obejrzałem reklamę Front Design i postanowiłem się więcej dowiedzieć o tej grupie.  Jest to kreatywny zespół czterech dziewczyn ze Szwecji który powstał w 2003 roku. Uważam że są utalentowane i mają świetne oraz oryginalne pomysły, na pewno odniosą wielki sukces! A teraz kilka z ich prac:

Lorsque dernièrement je regardais la télé j'ai vu une pub de Front Design et puis j'ai décidé d'apprendre plus sur ce groupe. C'est une équipe créative de quatre jeunes filles de Suède qui a été créé en 2003. Je trouve qu'elles sont talentueuses et qu'elles ont des super idées originales, elles obitiendront sûrement un grand succès! Et maintenant, queleques de leurs travaux:  




http://www.frs-architekci.pl/blog/wp-content/uploads/2010/12/Camouflage-lamp-Front-Design.jpg


A teraz coś co mnie całkowicie zaskoczyło czyli rysowanie mebli w powietrzu, z resztą zobaczcie sami:
Et maintenant quelque chose qui m'a complètement surpris c'est-à-dire le dessin de meubles en l'air, enfin regardez vous-mêmes:





Też bym chciał narysować coś w powietrzu!
J'aimerais aussi dessiner quelque chose dans l'air!

P.S. Zauważyłem że dużo osób myśli że jestem dziewczyną, otóż nie, jestem chłopakiem!
P.S. J'ai remarqué que beaucoup de personnes pensent que je suis une fille, et non, je suis un garçon!

26 comments:

  1. Jesteś chłopakiem ? O, faktycznie myślałam,ze dziewczyną ;)
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. J'adore, c'est vraiment origine et magnifique.

    ReplyDelete
  3. Przecież to czy jesteś chłopakiem można zobaczyć po tym jak piszesz np. chciałbym zamiast chciałabym. Czytanie ze zrozumieniem... xD ; P

    ReplyDelete
  4. PS. Nie ogarniam tego o rysowaniu w powietrzu. ; P

    ReplyDelete
  5. Spoko blog :D
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  6. świnkaświnkaświnkotalerz best :D
    http://callhimnow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Allo Deriff,
    Onxclutpas à l'appareil. Je ne sais pas si tu as Facebook mais la page DECOETALAGE avec, comme logo, un rectangle vert, noir et blanc, contient plusieurs infos sur les site qui concernent le design. Exemples: Mocoloco, Fubiz, Frame magazine,Stylepark et j'en passe.

    Tu sais peut-être que la plupart des produits de Front Design sont déjà devenus des classiques.

    Bon et bien, tourlou, comme on dit chez nous

    P.S.: Mais, comment m'as-tu trouvé? Mystère et boulle de gomme.

    ReplyDelete
  8. dziekuje bardzo :) twoj rowniez bardzo mi sie podoba :) i rowniez dodaje :)

    ReplyDelete
  9. Ta świnka jest niezła :) Kreatywnie :D

    ReplyDelete
  10. Łoo... niektóre zdjęcia robią wrażenie :)
    Zapraszam do siebie:)

    ReplyDelete
  11. Tak, też na początku myślałam, że jesteś dziewczyną, ale po końcówkach '' chciałbym'' '' bardzo bym chciał'' domyśliłam się już dawno.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  12. ja Cię obserwuję około tygodnia. ;)

    ReplyDelete
  13. jak chcesz rysować w powietrzu, to ustaw aparat na długie naświetlanie i machaj. coś może wyjdzie :)

    co do rysowania, ja właśnie tylko i wyłącznie marzę coś tam ołówkiem ;)

    ReplyDelete
  14. Très intéressant, merci pour la découverte!!

    ReplyDelete
  15. Jak można żyć bez posiadania umiejętności czytania ze zrozumieniem? eh.

    ReplyDelete
  16. Też widziałam to w telewizji ;) I też chciała bym rysować w powietrzu.
    P.S. Ja myślałam że jesteś chłopakiem ;)

    ReplyDelete
  17. twój blog też jest super. uwielbiam rysować, a najbardziej szkicować grafitem i ołówkiem. A i uwielbaim robić cienie! Ja już obserwuję:)

    ReplyDelete
  18. Ja tez myslalam, ze jestes dziewczyna ;)

    ReplyDelete
  19. Jak Ty ślicznie malujesz ! ;)

    ReplyDelete
  20. Jest bardzo ciekawa :)
    dziękuje za odwiedziny ;))

    ReplyDelete
  21. Mmm, Szwajcaria mam tam Ciocię, piękne miejsce :)

    Zapraszam również do mnie, dziś dodam jeszcze dwie nowe notki a już nie ba wem świetne wielkie rozdanie. Opłaca się brać udział Zapraszam

    http://sandra-lip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. hah, dobre, przecież piszesz końcówki w rodzaju męskim
    załapałam na samym początku
    a to jest niesamowite, to rysowanie w powietrzu ;))
    przenoszę się na adres lillycreature.blogspot.com
    mam nadzieję, że wpadniesz i zaobserwujesz, proszę...

    ReplyDelete
  23. a to nie jest po prostu dlugi czas naswietlania ? :D

    ReplyDelete
  24. Dziewczyny kojarzę, mają WIELKI talent!! Nawet kupiłabym sobie taką lampę króliczka ;D


    PS W lipcu byłam w Szwajcarii (Samnum, czy jakoś tak...) piękny krajobraz ^.^

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)