Strony

Wednesday, September 14, 2011

Rome 2012!

Hej! Co u was? Ja dzisiaj miałem pierwszy sprawdzian - z matmy, nie było nawet tak źle ;) Poza tym, zapisałem się na dodatkowe lekcje angielskiego polegające zwłaszcza na wymowie i porozumiewaniu się, jutro pierwsza lekcja.  A teraz migdałowe rogaliki które zrobiłem wczoraj w szkole, podczas ekonomii rodzinnej (przedmiot na którym uczymy się gotować, itd.) :

Hey! Comment allez-vous? Moi, aujourd'hui j'ai eu le premier éval - de maths, c'était pas si mal ;) A part ça je me suis insrit à un cours supplmémantaire d'anglais - la conversation anglaise, demain le premier cours. Et maintenant des croissants aux amandes que j'ai fait hier à l'école, pendant l'économie familaiale:



Były całkiem dobre :) W dodatku, dzisiaj dostaliśmy kartki żeby się zapisać na wycieczkę do Rzymu! Ta wycieczka jest tylko dla 3 - klasistów którzy mają łacinę, w tym roku jest nas dziewięcioro. W końcu coś w zamian za 3 lata nauki tego przedmiotu (oczywiście musimy zapłacić pewną sumę). Co prawda już byłem raz w Rzymie, 2 lata temu, ale i tak się cieszę bo jednodniowa wycieczka przy 40 stopniowej temperaturze nie jest zbyt przyjemna. A wycieczka ze szkoły trwa 5 dni i jest w lutym ;)

Ils ont été assez bons :) En plus, aujourd'hui on a reçu les feuilles d'inscrption pour un voyage à Rome! Ce voyage est destiné seulement aux élèves de 3ème qui font le latin, cette année on est neuf. Enfin quelque chose contre 3 ans d'étude de cette branche (bien sûr on doit payer une certaine somme). En fait j'ai déjà été une fois à Rome, il y a 2 ans, mais de toute façon je me réjouis car une visite guidée d'un jour à la temperature de 40 dégrés n'est pas très agréable. Et puis le voyage de l'école dure 5 jours et puis c'est en février ;)


Nie moja fotka / Pas ma photo

18 comments:

  1. ale ci zazdroszczę.! też bym chciała do Rzymu -.-
    ROGALIKIIIIIIIIIIIII.!! smaka robisz.! ;dd

    ReplyDelete
  2. zjadłabym takiego
    dawno nie pisałeś :)
    ja się zapisałam na takie zajęcia z niemieckiego i może uda mi się pojechać na wymianę, jak zrobią na wiosnę, bo potem idę do innej szkoły
    ale macie fajne zajęcia w szkole
    u nas mamy coś takiego jak wychowanie do życia w rodzinie, ale są tam takie pierdoły jak np. tolerancja dla homoseksualistów, przejawy jakiejkolwiek demoralizacji wśród młodzieży itp. itd. Ja nie wiem, czy tak wyglądają normalne rodziny...
    A lekcje polegają na tym, że dwóch cwaniaczków dresów kłócą się z nauczycielką
    Miłej wycieczki ;P

    ReplyDelete
  3. Jak ja bym chciała do Rzymuu < 3 . !
    łeee pierwszy sprawdziian ; (( . Nie nawidzę matmyyy ! .

    http://diary-official.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. fajnie ci ;d
    rogaliki smacznie wygladaja ;)

    ReplyDelete
  5. też mam wycieczke do Wloch w tym roku :) i do Nowego Yorku : )

    ReplyDelete
  6. Hi! I found your blog and I like it so much!! I love Rome..and tonight I'll go there, for the VFNO!!!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  7. Wow, Rome! Quand même! Je te souhaite bon voyage!

    ReplyDelete
  8. Ja już miałam sprawdzian z fizyki i też z matematyki:(

    Agga

    ReplyDelete
  9. kurde, zrobiłam się głodna.;<
    zazdroszczę Ci takiej wycieczki!
    pozdrawiam.;)

    ReplyDelete
  10. O do Rzymu... Nigdy tam nie byłam. Jadę z Tobą :D
    Ej, jakie ty masz przedmioty w szkole?

    zapraszam :)

    ReplyDelete
  11. Ja też mam dodatkowe zajęcia z angielskiego na które się zapisałam. Jest to taki kurs w dodatku darmowy i po jego zakończeniu dostaje się certyfikat który może pomóc przy wyborze uczelni :)
    Twoje rogaliki wyglądają bardzo smakowicie no i zazdroszczę wycieczki do Rzymu :))

    ReplyDelete
  12. smacznie wyglądają te rogaliki ;>
    uu to udanej podróży :D

    ReplyDelete
  13. YUMMY and beautiful blog, follow you! <3

    ReplyDelete
  14. Szkoda że u nas nie ma takich wycieczek :( co go gotowania ja ostatnio spaliłam babeczki :(

    ReplyDelete
  15. Byłam w tym roku we Włoszech (17.09-25.09), wspaniałe przeżycie, cudowni ludzie i niesamowite zabytki!
    Przywieź mnóstwo zdjęć! ;)

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)