Strony

Monday, August 1, 2011

Part 3

Hej, tu znowu nowa porcja zdjęć z wakacji ;) Tym razem pokażę wam fotki które zrobiłem w akwarium w Dubrowniku, chociaż nie wiem po co ich aż tyle zrobiłem, no ale skoro już je mam na komputerze to głupio ich nie pokazać ;P








Będąc w Chorwacji, często jedliśmy w restauracjach. Ja wybierałem zazwyczaj typowo włoskie dania jak pizza, lasagna lub spaghetti. Na zdjęciu jest "piroszek" w smaku podobny do pizzy.


A to jedna z pierwszych aptek w Europie, która funkcjonuje po dzisiejsze czasy.



Co do postcrrossingu to w piątek wysłałem 4 kartki: do USA, Australii, Niemiec i Holandi. Nie mogę się doczekać aż to ja dostanę kartki :) Poza tym, dzisiaj w Szwajcarii jest święto narodowe więc w nocy zapowiada się na sztuczne ognie ;)

2 comments:

  1. Merci d'être devenus membre ! (:
    J'adore tes photos, elles sont superbes.
    Bis

    ReplyDelete
  2. Great blog, I follow you :)
    xx. Meel

    http://neverdreamedaboutthis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)