Strony

Sunday, July 31, 2011

Part 1

Teraz fotki z wakacji ;) Zrobiłem je Canon'em - lustrzanką mojego taty. Wczoraj miałem problem z przerzuceniem zdjęć z aparatu na komputer, ale po kilku godzinach udało mi się. Ponieważ fotek jest dość sporo postanowiłem że pokażę je w kilku notkach, dzisiaj część pierwsza!

Na campingu, koło naszego namiotu chodził często mały kotek, był taki miluśki że nawet zgodził się na małą sesję zdjęciową ^^

 

A to fotki z widokiem na camping, lubię je przez grę światła. W ogóle lubię fotografować ulice i uliczki.


Plaża na którą chodziliśmy była z małych kamieni (z rzesztą jak prawie wszystkie plaże w Chorwacji), a woda była, pomimo panujących tam upałów, nie zbyt ciepła, ale przynajmniej czysta. Copacabana! (To nazwa plaży)


To chyba moje ulubione fotki. No to tyle na dziś, niedługo part 2!

1 comment:

  1. świetne zdjęcia. ; )) a kociak przecudny. <3
    dodaję. : )

    ReplyDelete

Thank you, every comment is significant for me :)